Obecność firmy na Facebooku to nie tylko firmowy fanpage, który sam w sobie może być skuteczną reklamą, o ile umieszczone są w nim przyciągające uwagę treści. Skuteczna reklama firmy w internecie – między innymi na Facebooku najczęściej jest płatna. Właśnie taką możliwość oferuje przedsiębiorcom Facebook.

Płatna reklama na Facebooku – czy to opłacalne?

Facebook to największe, najważniejsze i najszybciej rozwijające się z istniejących obecnie mediów społecznościowych. Można śmiało zaryzykować stwierdzenie, że każdy rodzaj reklamy na tam umieszczonej jest opłacalny. Facebook oferuje dwie możliwości. Pierwszą jest promocja fanpage’a wśród użytkowników (moderator może określić grupę docelową), a drugą aktywne reklamowanie wśród nich strony internetowej firmy.

Pamiętając o zasadzie maksymalnej dywersyfikacji zastosowanych rodzajów reklamy, warto uwzględnić również inne jej modele. Między nimi jest możliwość stworzenia kierującej do strony internetowej, ale również do między innymi strony na Facebooku wirtualnej wizytówki w jednym z wielu dostępnych katalogów firm, zarówno ogólnych, jak i poświęconych konkretnym branżom.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów