Większość osób słysząc słowa „gadżety reklamowe” wychodzi z założenia, że są to produkty przeznaczone na swego rodzaju reklamę dla potencjalnych, nowych i stałych klientów. Nic bardziej mylnego. Okazuje się bowiem, że w dzisiejszym świecie zaczyna się coraz bardziej doceniać pracowników a co za tym idzie daje się im to do zrozumienia.

Miły świąteczny gest
Coraz częściej można się spotkać z tym, że gadżety są personalizowane i skupiają się wokół określonego pracownika. W Polsce w coraz większej ilości firm przyjmuje się zasadę, że tak naprawdę w okresie Świąt Bożego Narodzenia daje się różne małe upominki. To co jest w nich najważniejsze to nie ich cena ale personalizacja, skupienie się na jednym konkretnym pracowniku i na tym jaki on jest. Pracownikom daje to poczucie bliskości i związania z firmą a to jest niezwykle istotne jeżeli chcemy w naszej firmie budować jak najbardziej zdrowe i zbliżone do siebie relacje. W końcu pracownik zadowolony i doceniany to dobry i efektywny człowiek w codziennym rytmie pracy.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów